Luer med logo og profilering

Effektiv markedsføring handler om å bruke hodet. Derfor bør du vurdere luer med trykk og profilering, når du skal synliggjøre merkevaren din.

Norge er et lue-land og mange bruker luer heler året, for eksempel til jakt og fiske, friluftsliv og diverse utendørssporter. Derfor er luer et ypperlig plagg for profilering. De brukes mye, er veldig synlige og har en praktisk funksjon i å holde kuldegradene ute.

Når du skal velge luer til din virksomhet, må du allikevel prøve å holde hodet kaldt.

Enormt mange muligheter

Vi har telt over og funnet ut at luer kan leveres i nøyaktig ørten ulike variasjoner og kvaliteter, med logo og profilfarge. Disse kan for eksempel trykkes, broderes eller veves, og kommer i en rekke forskjellige materialer som ull, bomull, acrylic og mange flere.

En del populære typer er:

  • Vinterluer
  • Løpeluer
  • refleksluer
  • Multifunksjonelle hodeplagg (buff)
  • Kokkehatter
  • Hjelm (dette er en veldig hard form for lue)
  • Varsellue
  • Lue med brem
  • Miljøsmarte luer av resirkulert PEP
  • Luer i økologisk bomull
  • Beanie’s

Dette er bare et lite utvalg, og dersom vi ikke har det du er ute etter så lager vi det til deg, akkurat slik du vil ha det.

Men ikke la alle mulighetene ta motet fra deg, vi hjelper deg gjerne med å ta alle de vanskelige valgene, sånn at du får akkurat det hodeplagget du trenger til ditt formål. Vi har drevet med dette i årevis og har god innsikt i hva som fungerer og ikke fungerer.

Noe vi vet at fungerer, er å bruke luer som give aways.

Hvorfor velge luer som give away?

Den enkleste formen for markedsføring er å gi et profilert produkt til ansatte, kunder og samarbeidspartnere. Det viktigste er at produktet må være noe som mottakeren faktisk kommer til å bruke, og derfor er luer helt geniale.

Se bare her: 

Bruk

Det er kaldt store deler av året og luer får derfor mye brukstid.

Synlighet

En profilert lue har høy synlighet ettersom den bæres på hodet og dermed er i øyenhøyde for de fleste.

Stort reklameområde

Luer gir en betydelig overflate for profilering. Logoer, slagord og farger kan enkelt tilpasses for å matche bedriftens merkevare, noe som sikrer god eksponering.

Mote og funksjonalitet

Luer er både funksjonelle og stilige. De beskytter mot vær og vind, samtidig som de kan være en del av en moderne garderobe. Dette gjør at folk gjerne bruker dem ofte, noe som øker merkevareeksponeringen.

Gaveverdi og kostnad

Luer blir ofte sett på som verdifulle og nyttige gaver. Samtidig er dette et relativt rimelig produkt sammenlignet med mange alternativer som har samme nytteverdi.

Bred målgruppe

Luer passer for mennesker i alle aldre og av begge kjønn. Dette gjør dem til en allsidig reklameartikkel som kan nå et bredt publikum.

Spør Sørlandsreklame

Vi legger oss i selen for å være ærlige, dyktige og løsningsorienterte i møte med kundene våre, sånn at vi kan levere et skikkelig resultat. Derfor er du hjertelig velkommen til å spørre oss om råd og hjelp til å fremme ditt budskap på en god måte. 

Bruk hue, spør oss om profilering av lue (& sånn)