Papirpose med logoen til British cars

Poser med logo gir suveren profilering og bygger relasjoner til merkevaren din.

Poser brukes over alt, og nesten hele tiden. Derfor er dette en kjempesmart plattform for å vise frem en merkevare og bygge det vi kaller merkevarebevissthet. Men visste du at poser også kan brukes til å skape en relasjon mellom brukeren og merkevaren?

Det hele handler om hva slags pose du velger til hvilket formål, og hvordan posen oppleves.


En pose med relasjoner 

Når posen utformes som en del av den større merkevaren, blir den en relasjonsbygger mellom mottaker og avsender. Se for deg at du kjøper noen pene øredobber eller en fin klokke. Når du rusler hjemover med en lekker pose av eksklusivt papir i hånden, bidrar dette til den godfølelsen kjøpet har gitt deg.

Akkurat den følelsen er en del av opplevelsen du har av merkevaren generelt, og er en helt vesentlig brikke i virksomhets merkevarebygging. Gjennom design, materialvalg, tonalitet og logo hjelper du kunden til å få en positiv oppfatning av merkevaren din.

Dette er faktiske en såpass stor del av merkevarebyggingen at det har blitt en trend å kjøpe brukte poser fra eksklusive merkevarer, slik at man kan bruke posen som en del av antrekket. Rett og slett for å posere med posen

(men nå må vi kanskje ha en begrepsavklaring).


Begrepsavklaring

Født etter 2002:

Når vi sier pose, mener vi ikke «å pose», men en pose (som i bærepose). Selv om å pose blir mye enklere med en stilig pose, betyr dette altså to forskjellige ting.

Så du kan altså slaye posen med den profilerte posen, om du vil det.

Født før 2002:

Du vet hva en pose er, og den blir veldig synlig og fin med logo og trykk.

Født før 1050:

Þetta er góðr sekkr.


Med merkevaren for hånden

Ber du en kunde om å bære rundt på en plakat med din logo, er sannsynligheten ganske stor for at du får et nei. Poser derimot, tar de fleste gladelig imot.

Derfor er profilerte poser en rimelig form for markedsføring med veldig stor synlighet. Del dem ut til kunder i butikken din, sammen med give aways på en messe, eller vår favoritt:

Fyll posen med boller og stikk innom til de viktigste kundene dine. Det finnes ingen annen metode som kan relasjonsbygge like rimelig og effektivt som dette*.

-Og apropos boller, det er med poser som det er med alt annet, større kvantum gir lavere pris. Dette kaller vi bolleteorien, og den kan du les mer om bolleteorien her


Design dine egne poser 

Kom til oss med designet ditt, så lager vi posene dine i det materialet og med det det trykket du vil ha. Trenger du hjelp til å få det grafiske på plass, så bistår vi gjerne med det også.


Har du spørsmål så ta kontakt for en uforpliktende prat.

Vi hjelper deg mer enn gjerne med poser & sånn.



*Vi har ingen data som underbygger påstanden, men vi har heller aldri opplevd noen som ble sure fordi de fikk en stilig pose med deilig boller.