For deg og din bedrift handler det ikke bare om estetikk, men et strategisk grep som styrker de ansattes moral, forsterker merkevarens synlighet og fremmer varig kundeforhold og samarbeid. Gjennom helhetlig profil kommuniserer du som bedrift din identitet, verdier og løfte til kunder. Denne type føringer er GULL – se videoen over her og jeg er helt sikker på at du er enig!?

Det er ikke så innviklet som man kanskje kunne tenke seg – men det kreves noe bevisstgjøring og noe planlegging.

  • Først definerer du målgruppen din og hva du ønsker å oppnå.
  • Deretter kan du utvikle en visuell profil som innbefatter produkt, farge, logomerking osv.

Vi i Sørlandsreklame finner raskt frem til rett(e) produkt(er) og våre designere visualiserer via skisser osv. Tanken er at innkjøp da kan skje stykkevis og delt - alt etter behov og budsjett.

Fordelen er at når man planlegger nye innkjøp vil man ofte kunne supplere til det man har gått til innkjøp av tidligere og ikke minst kunne bruke produktene om hverandre.  Man vil fremstå gjennomtenkt og seriøs – noe som igjen bygger tillit…